Home > Marketing > Ijtimoiy tarmoqlarda reklama > Istamagan foydalanuvchini Instagram tarmog’idan o’chirib tashlash
Ijtimoiy tarmoqlarda reklamaMarketing

Istamagan foydalanuvchini Instagram tarmog’idan o’chirib tashlash

Instagramni nima kutmoqda va qanday qilib e’tirozsiz kategoriyaga tushib qolmaslik kerak?

«Instagram» ga har qanday noqonuniy reklama vositasi haqida xabar berilgan. O’sha paytdan beri o’tgan vaqt mobaynida ijtimoiy tarmoq yaxshilab tayyorlangan va intensiv o’z algoritmlarini ishlatgan.

Instagram strategiyasining yangi vositasi e’lon qilinadi: qidiruvdan chiqarib tashlash, tavsiyalarni tadqiq qilish va hashtaglar tomonidan chop etish. Xabarlar butunlay yo’qolmaydi, faqat abonentlar ularni ko’rib turadi.

Instagram tarkibni 3ta asosiy toifaga ajratadi:

1. Tavsiya qilingan materiallar (hashtaglar bo’yicha qidirish so’rovlarida va «tavsiya etilgan» sarlavhasida paydo bo’lishi mumkin);

2. Tavsiya qilinmagan kontent (hashtaglar tomonidan qidirish so’rovlaridan filtrlar orqali o’tadi va «tavsiya etilgan»);

3. Qoidalarni buzgan kontent (Instagramdan olib tashlanishi kerak).

Ikki istalmagan bo’limlarda bo’lishdan qochish uchun nima qilish kerakligi aniq emas, ammo TechCrunch (Facebook yopiq hodisasi) ekran tasvirlari asosida quyidagi holatlar ta’qib qilinmoqda:

• noto’g’ri ma’lumotlar,

• oddiy daromadlarni yoqtirish va va’da berishga takliflar,

• zo’ravonlik,

• erotik kontent (boshqa qanday),

• zararli tarkib (bu boshqacha) va sifatsiz tasvirlar / memlar.

Buning uchun nima qilish kerak?

Instagramning «Tavsiyalar» sarlavhasini ishlab chiqaruvchi Vilyam Rubenning so’zlariga ko’ra, bunday harakatlar bilan istalmagan profillar uchun yangi abonentlarni qoralashga to’sqinlik qilmoqchi.

Instagramda Instagramda qancha turli xil noqulay (muloyimlik bilan gapirish mumkin) tarkib borligini tasavvur qilish qiyin, har bir kishi har qanday insta-mikroblarni ko’paytirishga rozi! Biroq bunday dezinfeksiya sifati haqida shubha mavjud. Kirli suv bilan tashlamang va o’z go’zalligini ko’rsatmoqchi bo’lgan oddiy foydalanuvchilar hali ham sir bo’lib qoladi.

Mavjud vaziyat:

Moderatorlar shaxsiy tarkibni uchta toifada joylashtirish bilan birga, kompyuter algoritmi ishlab chiqilmoqda. U mashinada tegishli toifadagi kishilarni aniqlaydi. Avvalo, mashinada inson tajribasi boshlanadi.

Оставьте комментарий